Wednesday, September 14, 2011

tersentuh..



float restaurant,kudat SABAH

Bismillahirrohmanirrohim
Aku! Aku! Aku rindu memori itu.. Arrrgh! kenapa masa begitu pantas?? Huh, wahai empunya diri(aku) agak² la masa nak tunggu! tak da maknanya! Nonsense! Hey,hey,hey! Wussup? Cer skit!

EM, agak² la kan..yang bakal aku cer ni lebih kurang macam luahan hati seorang anak kot..masa yang tinggal beberapa hari ini,membuatkan hati sentiasa diserang penyakit rindu..ah,ini baru permulaan,belom lagi berlama-lamaan d sana!

~mode thingking....


hmmm, dupdap! dUpdap!
time is running deeni! watch out!




hmmm, sekarang ni sbnrnya time pikir² nak bawa apa pi sana..
tapi, arrrggh! terlampau banyak Vitamin M (malas)! why?ya tuhan..apa dah jadi...? member² yang lain smua dok mesej~
  
* pakai baju pe nanti?
* bawa beras brapa kg?
* barang elektronik pe ko bwa?
 ~risau jugak aq bila smua dok tanya mcm ni,aq langsung x buat g preparation! ( dlm ati kata,masih awal kowt!)


mengikut countdown aq nak fly...
em,( check calender dlm phone)
hah, ada lagi 8 hari...HAH?? 8 hari la sgt~
ya allah, tak sedo plak..think again..and again~
lagi dupdap..dupdap jantung aq! tak beshhhh~


whoah, perasaan ini! ketika ini! detik ini! saat ini!
sungguh,tidak aq duga begini perasaannya..


gembira+exited+sedih+rindu+tension+bluur = ?????


------------------------------------------------******---------------------------------------
duduk terdiam mengelamun rasanya
mata yang celik namun pandanganku hilang
berfikir akal memandu jiwa
sampai saat,airmata menitis
semakin lama semakin laju ia mengalir
sampai sedar pipiku basah
ku sapu ia dengan secepatnya..
ku sapu dengan satu perasaan 
benci benci aku benci!
benci dengan keadaan ini..
ku kumpul semangat sekuat kuatnya
ku tepis semua ajakan kelemahan
ku yakin tuhan pasti bersama
kerna ku pergi membawa harapan
harapan setinggi langit diatas
berharap aq, harap dengan sangat
ku pergi dan balik membawa senyuman
senyuman itu senyuman kejayaan..

---------------------------------------*****-----------------------------------------------




ok² betulkan mood..
ei,touching la pulak..


" KITA TAHU APA YANG KITA MAHU, KITA BUAT SELAGI KITA KUAT "




today's preparation
                                                               tomorrow's archivement,
there is one thing that you can't recycle ,
that is  wasted timetry hard enough,
you will make it



you wiil deeni!
buat teman2 yang bersama2 aq ke sana nanti..
kuat kan semangat! yeah!

No comments:

Post a Comment