Monday, June 25, 2012

kegembiraan buat semua

الحمد لله ...الحمدلله...الحمدلله
Syukur padaMu Ya Rabb
Tidak dapat digambarkan melalui kata-kata mahupun lukisan. Kegembiraan yang teramat sangat  buat seluruh umat Islam yang mendambakan tampuk pimpinan Islam yang sebenar. Insya Allah ia terjadi!!
Sebagai warganegara angkat MESIR (konon nye la),aku amat berbangga kerana Dr.Muhammad Mursy yang menjadi Perdana Menteri di negara ini. Alhamdulillah~
Sujud syukur padaMu Ya Allah. Kini rakyat Mesir bisa mengukirkan senyuman seluas-luasnya seperti padang pasir yang ada di Mesir ni...!! hmm? mcm mana tu? Kiasan je lah! 
Insya Allah kheir.

Dr.Muhammad Mursy

Semalam, 24 Jun 2012 merupakan tarikh yang paling di ingati warganegara Mesir.
Berjuta-juta rakyat Mesir berpusu-pusu menghadirkan diri ke MEDAN TAHRIR semalam.Ya Allah, rasa macam jelous pun ada gak.. hahahah
sebab kenapa tau? sebabnye semalam aku dan 2 org lagi sahabat nak ke Medan Tahrir tu jugak sebenarnya. Heheheh Sungguh melucukan! Last²  tak jadi pegi jugak. Hahahahah
"Apapun juga, walau  tak dapat nak pegi ke medan tahrir tu.. tgok kat tv pon jadilah!"
******
Ni belom rakyat MESIR sendiri!!
try tgok kat youtube... 

sekian dari aku, yang turut bersyukur atas kemenangan ini!



No comments:

Post a Comment